Remont odtworzeniowy pomieszczeń w budynku przy ul. Artura Grottgera 7 w Zielonej Górze w ramach zadania Remont budynku przy ul. Artura Grottgera 7

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Zamawiający: Urząd Miasta
  • Województwo: lubuskie
  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 65423300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zielonagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont odtworzeniowy pomieszczeń w budynku przy ul. Artura Grottgera 7 w Zielonej Górze w ramach zadania Remont budynku przy ul. Artura Grottgera 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje malowanie pomieszczeń z zachowaniem istniejącej kolorystyki oraz instalowanie nowych nawierzchni podłogowych. Uwaga: Budynek przy ul. Artura Grottgera 7 w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie czynny i użytkowany. Całość prac należy wykonać poza godzinami pracy Urzędu – prace będzie można prowadzić: w poniedziałki od godz. 16:15 do 21:00, od wtorku do piątku od godz. 15:45 do 21:00, w soboty od godz. 7:00 do 15:00. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia precyzuje Program Robót Budowlanych przy Zabytku, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i kosztorys ofertowy zawarte w załączniku nr I.5 do SIWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 24 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 5. Zgodnie z art. art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) osób wykonujących czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych i remontowych związanych z malowaniem oraz wykładaniem paneli podłogowych, o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz wykazem wszystkich osób wykonujących ww. zakres prac. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 9 ust. 6 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Pełna treść oferty na Przetargi.plZobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę główną